Levering

Popirol tilbyder gratis levering i Danmark på alle ordrer over 500 DKK 

Ved levering i Danmark vil leveringstiden være 1-3 hverdage og i øvrige EU lande 2-4 hverdage. Bemærk dog, at der i tilfælde af forsinkelser hos leverandører eller under særligt travle perioder kan forekomme længere leveringstid.

Skulle der opstå forsinkelser hos fragtudbyder kan Popirol ikke drages til ansvar for dette. I tilfælde af svært forsinkede varer, eller udeblevne leverancer, fremsender vi selvfølgelig en ny vare til dig, såfremt den stadig er på lager.

PRISER : 

Danmark :

GLS Pakkeshop : 39 DKK

GLS Hjemmelevering : 59 DKK

Gratis fragt på ordrer over 500 DKK 

GLS Pakkeshop uden for Danmark :

Tyskland : 85 DKK

Belgien : 115 DKK

Sverige : 115 DKK

GLS Hjemmelevering uden for Danmark :

Tyskland : 145 DKK

Belgien : 175 DKK

Holland : 175 DKK

For øvrige lande kontakt Popirol

Når din pakke er sendt, modtager du en mail med tracking informationer, der gør dig i stand til at spore din pakke. Har du brug for hjælp til onlinebestilling, er du velkommen til at ringe til os på +45 30244575 fra 10-16 eller sende os en mail på info@norlish.dk.

Retur og fortrydelse

Du har ret til at fortryde dit køb uden begrundelse inden for 14 dage. Har du købt flere varer i en ordre, kan du vælge at fortryde købet af nogle eller alle varer.

Du har 14 dages fortrydelsesret og den løber fra den dag din ordre modtages af enten dig eller en anden person, som befinder sig på adressen. Bemærk, at hvis du har valgt levering til en PakkeShop, så starter fortrydelsesperioden den dag ordren leveres til pakkeshoppen. 

Når du returnerer en vare, skal denne være i samme stand som ved modtagelse. Såfremt dette ikke er tilfældet, forbeholder vi os retten til at afvise returvaren.

Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at hente varen. Ved afviste eller ikke-afhentede pakker opkræves et gebyr på 79,-

Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren) får den sidste vare i fysisk besiddelse. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.

Returnering af varen og returomkostninger

Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du sende varen til os uden unødig forsinkelse. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage. Vær opmærksom på, at det ikke er muligt selv at levere pakker på nedenstående adresse. 

Returvarer sendes til:

Norlish ApS

Att. Popirol
Bøgeskovvej 5
3490 Kvistgård

I returpakken skal du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, faktura eller anden dokumentation for dit køb. Udfyld gerne vedlagte Returformular og returner sammen med varen. Skriv gerne hvorfor du ønsker at returnere varen. 

Når du returnerer et produkt, skal du betale returomkostningerne. Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling (pakkeboks)

Vi tager ikke ansvar for varer, der går tabt i forsendelse, når de returneres, så vi anbefaler, at du gemmer en kvittering eller et dokument med et sporingsnummer som bevis på, at pakken blev sendt.

Du er fuldt ud ansvarlig for, at produktet er forsvarligt indpakket, for effektivt at undgå skader under transporten. Vi anbefaler at returnere produktet i samme web pose, som du modtog ordren i. 

Det fulde ansvar for produktet er dit, indtil produktet er blevet leveret sikkert til os på den returadresse, der er anført ovenfor.

Det er desværre ikke muligt at bytte til en anden vare online, så ønsker du at bestille en ny vare, skal du returnere din købte vare og lægge en ny ordre på Popirol.dk

Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse

Så snart vi har modtaget og accepteret returneringen, vil alle returnerede varer blive krediteret det kreditkort, der blev brugt til oprindeligt at købe varerne. De oprindelige forsendelsesomkostninger vil dog ikke blive refunderet.

Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra registreringen af din returforsendelse.  

Afprøvning af varen og emballage

Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.

Du må normalt undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug. Hvis du har brugt den på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet.

Varen skal tilbageleveres i originalemballagen. Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen

Du har som forbruger 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at hvis varen har en mangel, og du reklamerer rettidigt, har du ret til i første omgang at få varen repareret eller ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker inden rimelig tid, kan du efter omstændighederne få pengene tilbage eller afslag i prisen.

En mangel er fx en fabrikations- eller materialefejl, eller en forkert oplysning om varen. Derimod er almindelig slitage, eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel. Opdager du en mangel, skal du reklamere til os ”inden rimelig tid”. Vi anbefaler, at du klager hurtigst muligt, navnlig hvis der er tale om transportskader.

Reklamerer du inden 2 måneder efter, at manglen er opdaget, er det dog altid inden for rimelig tid. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige og nødvendige fragtomkostninger.

Mener du at varen har en mangel beder vi dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

Husk, at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Gem postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus..

EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@popirol.dk.